Jak przechwycić pakiet na telefonie KRONX?
Kiedy coś jest nie tak z telefonami IP, powinniśmy przechwytywać pakiety SIP, aby przeanalizować problem i go rozwiązać. Na przykład, gdy telefon nie zarejestrował się na serwerze PBX, gdy telefon nie może wykonywać ani odbierać połączeń.
Dotyczy modelu: wszystkie telefony KRONX
1. Zaloguj się na stronie zarządzania telefonem.
Wpisz adres IP telefonu w pasku adresu przeglądarki internetowej, następnie wprowadź nazwę użytkownika i hasło, aby się zalogować (domyślna nazwa użytkownika i hasło to „admin”).
2. Rozpocznij przechwytywanie pakietu
Przejdź do Administracja > Diagnoza > Śledzenie pakietów i kliknij Start.
3. Wykonaj odpowiednie operacje
Wykonaj odpowiednią operację, jeśli telefon nie udało się zarejestrować w serwerze PBX, zarejestruj telefon ponownie. Jeśli telefon nie umożliwia wykonywania ani odbierania połączeń, wykonaj połączenie wychodzące lub odbierz połączenie przychodzące.
4. Zapisz ślad pakietu.
Wróć do Administracja > Diagnoza > Śledzenie pakietów, kliknij Stop, a następnie kliknij Zapisz. Następnie możesz samodzielnie przeanalizować pakiet lub wysłać go do inżyniera wsparcia technicznego.