Domyślne ustawienia telefonów IP i jak przywrócić ustawienia fabryczne telefonów?
1 Jakie są ustawienia domyślne telefonów IP?
1) Typ połączenia portu WAN, domyślnie jest to DHCP, jak pokazano na poniższym obrazku:
2) Istnieją dwa poziomy użytkownika, jeden to tryb użytkownika, a drugi to tryb administracyjny. Domyślna nazwa użytkownika i hasło do konta użytkownika to user, domyślnie nazwa użytkownika i hasło do konta administracyjnego to admin.
3) Domyślnie linia 1 powinna być włączona, a pozostałe linie wyłączone.
2 Jak zresetować telefony do ustawień fabrycznych?
Istnieją trzy sposoby przywrócenia domyślnych ustawień fabrycznych telefonu: dwa wymagają hasła, a jeden nie wymaga hasła.
1) Zresetuj za pomocą interfejsu WWW
① Zaloguj się do strony internetowej telefonów IP i przejdź do strony Administracja-->Zarządzanie;
② Kliknij ustawienia fabryczne, a zobaczysz następujące powiadomienie: „Uruchom ponownie, aby zmiany zaczęły obowiązywać!”, kliknij przycisk Uruchom ponownie, po ponownym uruchomieniu wszystkie ustawienia wrócą do wartości domyślnych.
2) Zresetuj za pomocą ekranu LCD (wymagane hasło)
① Naciśnij Menu i wybierz Zaawansowane.
② Wprowadź hasło administratora (domyślne hasło to admin), a następnie wybierz opcję Resetuj do ustawień fabrycznych.
3) Zresetuj za pomocą ekranu LCD (hasło nie jest wymagane)
① Naciśnij #*06# na klawiaturze telefonu.
② Poczekaj, aż telefon automatycznie przywróci ustawienia fabryczne.
Uwaga: Twardy reset spowoduje wyczyszczenie wszystkich ustawień telefonu i przywrócenie domyślnych ustawień fabrycznych. Nie wykonuj twardego resetu, chyba że masz kopię zapasową ustawień lub możesz je ponownie skonfigurować.